lördag

jag och evelina fixade oss hemma hos mig
sen drog vi hem till malin och började dricka lite
sen vidare till hökåsen till håkan och några till
satt och drack med dom var riktigt trevligt faktist.
idag mår man som man förtjänar bakis och illamående.
eve sov hos mig i natt och just nu är jag med
henne men hon ligger och sover så gulligt i min säng så vågar inte väcka henne.
vi var på ica för ett tag sen köpte cola och chips sitter bra när
man är bakis. vi har kollat på tv hela dagen och bara tagit det lungt
och kollat på madicken också haha.
nej nu ska jag fixa i ordning i mitt rum eves
löshår lossnar det massor med hår ifrån så ligger fullt
med hår på mitt golv mys nej.
ikväll vet jag inte vad vi ska göra det återstår att se.
chillevippen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0