onsdag

har vart hundvakt med johanna hos hennes lillebrors
pappa i i söndags var hemma hos han, kollade på film
och tog det bara lungt. i måndags var jag med evelina
och malin var ett bra tag sen jag var med dom
men hade allafall skit kul med dom. igår var jag med evelina
hela dagen vi kollade på film the last song skit bra film
men somnade och vaknade upp av att filmen var slut haha.
sov hemma hos henne igår allafall kollade
på en skräck film med henne och hååkan, vi alla 3 var
hur rädda som helst mitt i natten så gick
inte så bra att sova men vi somna till slut.
snart ska jag börja dusha sen fixa i ordning mig lite snabbt
sen ska jag med tiina syster och stoffe till min andra
syster och hälsa på henne och bebisen :)
chillevippen.

love the way you lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0