söndag

igår vaknade jag hos eve hade sovit där,
gick hem och dushade sen stanna jag hemma
ett tag för jag mådde sjukt illa och dåligt.
efter ett tag gick jag ut och träffade eve och ena
satt och pratade med dom ett tag, sen åkte jag och ena
till min syster och tog sällskap med henne och bebisen, finns
nog inte ord jag kan sätta på att jag är så glad att jag har
blivit moster åt världens sötaste bebis!
var där ett tag allafall sen åkte vi hem igen jag käkade
snabbt sen åkte jag hem till johanna och kollade på hennes
rum för hon hade gjort om där skit snyggt blev de nästa månad ska nog
jag tapetsera om i mitt rum till någon fin färg.
åkte hem vid 12 tiden sen satt jag i systers
rum ett tag med henne och stoffe sen gick jag och la mig.
just nu sitter jag och väntar på att evelina ska höra av sig för vi
ska hem till hennes pappa idag tror jag.
kanske blir en kryssning med mamma tiina och stoffe den här månaden
hoppas på det allafall.
nu ska jag ta en dush och göra mig i ordning.
chillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0