söndag

igår drack jag med evelina och rebecka
vi satt och prata och drack och tog det lungt bara.
träffade edgar och hans kompis ute ett tag sen träffa vi
även lotta. senare på kvällen eller rättare sagt natten
förstördes allt roliga, i flera jävla timmar jag förstår mig inte på dig
du ska kallas vuxen men inte fan visar du det.
jag och evelina gick allafall och la oss 6 i morse och vaknade
9 typ så vi har inte sovit mycket alls.
nu ska jag gå och lägga mig i sängen och prata med min underbara vän evelina.
chillevippen.
du ska inte få utnyttja henne igen säger jag bara
du är död i våra ögon, finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag hatar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0