tisdag

igår lagade jag och bebis syster mat tillsamans det
vart potatis klyftor och kött vart hur gott som helst.
senare på kvällen gick jag hem till evelina där även malin
var sov kvar hemma hos evelina med henne och malin.
vi låg 3 stycken i en 120 säng fick ligga på ett konstigt
sätt så vi kunde inte ta ut våra ben ordentligt hade väldigt ont
i ryggen när jag vaknade, drog hem idag vid 11 tiden
har umgåtts med syster sen jag kom hem nu väntar
jag på att hon ska komma hem från stan med kina mat till oss :)
idag vet jag inte vad jag ska göra det återstår att se.
chillevippen.


alla har bra och dåliga sidor, hos dig ser jag inte en enda
dålig sida. du är underbar oscar du går mig att må bättre
än någonsin!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0