torsdag

i tisdags åkte jag tiina och stoffe och hämtade min älskling
på station vi åkte sen hem och kollade på film och sånt.
han åkte hem på igår på morgonen och jag saknar han redan.
igår åkte jag med tiina och stoffe och handlade i flera timmar
var med dom hela dagen sen på kvällen lagade vi mat sen
åkte vi till lövudden och badade hur kallt som helst
var det och mörkt överallt.
skulle sova hos eve igår men vart inget så gick
hem och kollade på prison break några avsnitt.
denice har nyss vart här och hälsat på för hon har vart sjuk
i över en vecka var kul att träffa henne igen.
nu ska jag gå och kolla vad syster gör, senare kommer nog älskling hit
igen just nu jobbar han allafall så tror han kommer sen.
chillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0