lördag

drack igår med bra sällskap.
först var det jag eve,matte sen 2 andra killar sen drog
vi hem till eve så kom kulan och bella dit också.
vaknade vid 8 tiden idag och var hur pigg som helst?
och inte var jag bakis heller skönt!
tog en dush sen en snabb fixning sen åkte jag ner
på stan och mötte upp hannis som jag inte umgåtts med
på hur länge som helst, vi gick runt på stan för hanna skulle leta
julklappar vart även en fika också. finns inget skönare
att få prata ut om saker som ingen annan förstår.
jag och hanna har vart kompisar i rätt många år nu, och aldrig har vi vart
osams på riktigt vi har bara "skoj bråkat" på senaste tiden
har vi bara tappat bort kontakten med varandra men den är tillbaka
nu och det känns skit bra eftersom hon är en underbar
människa och förstår mig som ingen annan gör.
har allafall nyss kommit hem från evelina, mötte upp dom när
jag hoppat av bussen sen gick vi till maistro och köpte mat.
har ingen aning om vad jag ska göra nu, känner inte för att dricka
idag alls så blir nog en hemmakväll för mig.
chillevippen.



massor med kärlek till dig min underbara vän!

Kommentarer
Postat av: hanna

åh min lilla fina sara. tack för dom ordet, vad fint! nu är vi tillbaka ja och nu ska vi fan ta och stanna här också, inte tappa kontakten eller bara sluta prata. gammal vänskap rostar aldrig vet du :) puss på dig stumpelimpa! <3

2010-12-05 @ 15:30:31
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0