söndag

gick över till rosie och dom ett tag igår på kvällen
behövde komma bort hemmifrån ett tag så stannade
där en stund, drack kaffe och bara pratade med underbara människor!
gick och la mig vid 3 tiden igår kunde absolut inte somna
så kollade på film, och satt vid datan en ganska bra stund.
idag har det vart filmmys med min underbara vän, har även lagat
mat idag i jävla timmar och inte vart det en
gormemiddag inte fyfan besviken buhu :(
har vart hemma hela kvällen umgåtts med lillasyster
och henne killkompis.
klockan är halv 12 och jag ska upp och jobba imorgon, men ju senare
jag lägger mig kommer jag upp i tid och är pigg konstigt men sant.
blir lite för irreterad på folk som tror man kan glömma
en person bara så där, det går inte om du väl är i den situationen
själv ska du nog få se att det är inte så lätt som man'
tror att det ska vara även fast det är du själv som har valt
det beslutet så gör det ont i en själv också och inte bara i en dag.
ens första kärlek är nog det man kommer minnas
mycket längre än andra saker, första känslan man får när
man verkligen är kär i en person den är underbar och finns
nog inte ord som riktigt kan beskriva hur det verkligen känns.
skulle kunna sitta och skriva hela kvällen här hur jag mår,känner
och hur allting är just nu men vissa har inte med det att göra
då blir det bara massa skitsnack hit och dit och jag tycks få folk
att tycka synd om mig? skitsnack har aldrig bett någon tycka synd
om mig, jag tycker inte själv synd om mig tycker bara att det ska komma
en vändning i mitt liv där jag kan må bra och känna mig trygg och älskad
för den jag är.
jaja ska ej sitta och skriva mera nu meningslöst.
chillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0