måndag

igår var jag med johanna hela dagen,
vi åkte först till kiosken för hon skulle köpa
godis medans jag inte köpte något alls duktig jag är
har fan inte ätiit något sånt på flera veckor känns det som allafall :)
vi åkte sen hem till mig och kollade på 3 filmer
i ca 20 min sen tyckte johanna dom var dåliga
så hon bytte fram och tillbaka tillslut fick vi nog
och spelade skippo ett tag allafall.
senare åkte vi hem till henne för hon skulle
hjälpa sin mamma att tvätta. vi spelade skippo
och vanligt kortspel hela kvällen både med kevin
hennes bror och några gånger utan.
åkte hem vid 12 tiden och somnade
lika snabbt efter jag tagit min medicin äntligen
tror jag den funkar faktist.
precis gick denice och helena
hem till henne för dom skulle käka
vi kollade nyss på the final 2020 hemsk
film men otroligt bra!
har städat hela mitt rum idag så nu är det rent igen det gillas.
imorgon kommer min beeebis hit längtar otroligt mycket
det är sjukt att man kan bli kär i någon så snabbt
och på kort tid, kärlek vid första ögonkastet? har jag aldrig
trott på men nu gör jag det allt för oscars underbara sätt.
nej nu ska jag kolla lite vidare på datorn
och vänta på denice och helena att dom
kommer igen.
chillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0