måndag

var ett tag sen jag skrev men har haft mycket
att göra, har allafall flyttat hem till mammis igen
och den här gången känns det riktigt bra faktist.
dom två senaste veckorna har jag umgåtts med min
bebis oscar som jag blev tillsamans med den 14/7 - 10
känns riktigt bra och hur underbar som helst är han också.
har vart med lillasyster och henne kille och även oscar
och badat och åkt lite överallt på kvällarna riktigt mysigt har det vart.
just nu sitter jag på jobbet och har rast till kvart över så tänkte
att jag skulle skriva lite här så länge.
mamma och henne kille har idag åkt till göteborg
och ska vara borta ända tills söndag saknar henne redan,
kommer absolut inte ha någon fest och massa folk här eftersom
jag ska jobba hela veckan ut och få lite extra pengar.
ska allafall försöka få hit oscar någon dag också.
nej nu ska jag gå och dricka lite chocklad hehe.
chillevippen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0