-

Det sämsta jag har gjort,är att fortfarande hoppas, hoppas på att kärleken skulle komma tillbaka.
Visst jag vet om att du sa till mig att jag skulle glömma dig helt och fortsätta mitt liv för att jag skulle hitta en bättre.

Men ärligt, jag vet vad jag ville ha, det va ditt hjärta , it was only just a dream.
Inte fan tänker man, jaha okej fuckit jag får väll hitta en annan, livet är inte så enkelt.
För att livet styrs av dina känslor.
Man kan styra sina känslor, tills dagen då man står där med den tjejen som man verkligen blir kär i,
då är det som att hjärtat har låst sig och den enda som har nyckeln till hjärtat är du.
Det är tydligen lättare att säga saker som man inte menar, än vad man menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0