.

14/7-3/11-10
vad ska man säga? finns inga ord som kan beskriva
hur ont det gör, vi hade nästan 4 månader, en kort
tid men ändå fånga du mitt hjärta så snabbt så det är sjukt.
att kärlek kan göra så ont har jag aldrig vart med om speciellt inte den här gången,
men det var jag själv som valde att vi skulle gå skilda vägar, så får helt
enkelt försöka att gå vidare även fast det kommer ta lång tid innan jag glömmer dig
helt. enda killen jag verkligen känt mig älskad av och uppskattad av.
mina ord är sanna medans dom kanske inte säger dig någonting.




Var glad, skratta och ha alltid ett leende på läpparna. Lär dig av dina misstag så att du inte går genom samma saga som fick dig att gråta en gång. Gråt en hel månad istället för hela ditt liv. Livet är inte en lätt väg för de flesta och när du tycker att du har ett dåligt liv jämför dig med de fattiga i världen så kommer du att märka hur bra du har det. Tänk dig, bara du ler så får du en främling att le tillbaka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0