onsdag

höstlov är underbart har vart med mina bebisar
festat lite och så som vanligt kan man nog säga hehe.
nästa vecka är det praktik i 6 jävla veckor på coop konsum i stan
haha men som tur fick jag med älskling lisa så behöver inte vara där själv.
har även haft en mys dag med min lilla syster, kollat på film
sovit i hennes rum och haft det jätte mysigt det behövs ibland!
har nyss vaknat ska strax dusha sen fixa mig, ska umgås med eve
och malin idag vet inte vad vi ska göra men det visar sig.
känns som jag inte träffat oscar på hur länge som helst nu men det så länge
är det inte tror det är 2 veckor eller mindre, känns jobbigt att vi inte har det så bra
som vi hade med varandra i början när vi vart tillsamans.
älskar man en människa är det svårt att släppa taget också hoppas på att allt löser sig!
chillevippen.





snart 4 månader med dig, du har förändrat allt till så mycket bättre, lämnar
du mig nu så finns jag här ändå och kommer alltid att göra, även fast
det blir det jobbigaste jag vart med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0