söndag

i fredags kom min älskling hit vid 3 tiden, vi kollade på film
gick till kiosken och köpte massa gott sen hem igen
och kollade på film och tv och bara myste.
han stannade kvar tills idag och det har vart den bästa
helgen på länge, hur mysigt som helst att bara kunna
ligga i sängen och ha en kille som håller om en
och verkligen visar sina känslor.
känslan går inte att beskriva när jag väl är där, känner mig hur trygg
som helst och känner mig älskad för den jag är och behöver inte vara någonannan.
har allafall nyss kommit hem från ewelina, vi kollade på ensam mamma
söker sen låg vi bara och prata och så.
ska snart lägga mig i sängen sjukt trött.
chillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0