torsdag

praktiken dödar som sagt, har vart hos pappa den
här veckan en dag och var hos dom ett bra tag det
behövde jag kan man säga, sen har jag bara vart
med min älsklings bästavän som vanligt varje dag men
tröttnar aldrig hihi. fick pengar
idag så tog med mig mamma på stan så fick hon ett par
skor sen en tröja i födelsedagspresent av mig och tobbe.
jag fick med mig 2 par skor hem igen sen lite små saker.
köpte även present till emma som fyller år idag
ska dra dit snart och fika och fira henne.
imorgon ska jag umgås med eve, hennes syster
och eves mamma vi ska äta mat sen dricka :)
om någon dag är det 2 veckor sen jag gjorde slut
med oscar, känns som om det vore
igår mina tankar går bara till han, känns som jag är besatt
även de misstag han har gjort så älskar jag han
fortfarande och självklart finns känslorna kvar.
är inte mig själv, det är något som saknas
och det kommer det nog alltid att göra tills
jag glömt dig helt vilket jag aldrig kommer göra.
har även insett vilka mina riktiga vänner är, har slutat
brytt mig om vad folk snackar för skit
låt dom prata på endast jag som vet sanningen som sagt.
skiter i dom som trycker ner en och idiotförklarar
så fort man gör något "fel" enligt dom. gör vad jag vill
och skiter i vad andra säger!

Kommentarer
Postat av: hanna

bra sara, fortsätt så - ta ingen skit av någon! du är värd bättre än det. så höj huvudet och gå vidare :) du har bättre vänner än såna som trycker ner dig

2010-12-05 @ 15:33:20
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/
Postat av: saris

precis hannah! jag behöver inte såna vänner har så många bättre :)

2010-12-05 @ 23:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0