torsdag

praktiken har börjat och jag dör av den
känns som jag inte har någon fritid alls.
8-17.30 är inte så bra tider, får ont i ryggen och fötterna
går och plockar upp varor hela dagarna, glad att lisa står ut med mig allafall haha.
slutade tidigare idag allafall så har tid att umgås med min kära vän eve!
hon är inte så social just nu som ligger och pratar i telefonen
medans jag sitter vid datorn hihi, ska snart städa
mitt rum som ser ut som bomben slagit ner haha.
imorgon är det äntligen fredag och då ska jag fan
sova länge och bara ta det lungt tror jag.
tagit tillbaka oscar har jag också gjort, är man kär så är man
finns inte så mycket mera att säga när känslorna är stora
oavsett vad som hänt.
nu ska jag tvinga eve och vara social med mig istället.
chillevippen.


massor med kärlek till min älsklings syster!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0