.

KÄRLEK!

Jag tror det är mer ett test på vad vi som människor klarar av, tills vi brister ut i kärlek eller brister ut i tårar. Fåtal gånger under mitt 20åriga liv så har jag hittat kärleken, och fått mitt hjärta krossat av samma person..
Men jag erkänner att de dagarna, är något man kan sakna trots att det var ett bra tag sen, men det sitter kvar i en trots att man har försökt att gå vidare genom att träffa andra, även när man har bara sagt fuck it, jag skiter i kärleken nu och glömmer bort personen.
man glömmer bort personen för stunden men de minnen som man har en gång i tiden delat med denna personen kommer alltid ha en stor och speciell plats i mitt hjärta...Men när man väl sitter och tänker på dessa minnen så kommer denna personens ansikte upp i tankarna, dimman av ansiktet blir mindre och mindre tills att man ser hela personens ansikte, känner deras värme och hjärta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0