fredag

skolan har vart hela veckan, är så trött på skolan så finns inte.
i onsdags bastade jag med mina älsklings tjejer skönt var det satt där
ett bra tag och svettades som fan gjorde vi alla 3 skönt att prata om allt
och ingenting med mina älsklingar.
har sovit med min bebis evelina också hela veckan, har blivit en vana
nu att sova med henne så när jag sover själv så kan jag inte sova lika bra haha.
kom hem för ett tag sen från eve för hon skulle till skolan idag.
idag ska jag umgås med min älskling ska åka till han vid ett tiden.
ikväll ska jag umgås med min bebis evelina och rebecka blir väl dricka lite antar jag.
nu ska jag hoppa in i dushen sen vbörja fixa mig tror jag ska ner
på stan innan jag sätter mig på tåget till älskling.
chillevippen.

du fånga mitt hjärta så snabbt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0