söndag

helgen har vart helt okej, i fredags var jag med mina vänner
och hade skit trevligt. igår kom min lilla pojkvän hit
och var här tills igår, vi drack lite igår sen kolla vi film
och sånt. idag har vi bara vart hemma sen åkte till hälla och kolla
runt lite sen hem igen syster lagade mat till oss.
sen har jag och min kära pojkvän bara tagit det lungt.
stoffe var snäll och skjutsa oss till station när han skulle hem.
har nyss vart ute med ena ett tag vi gick till ica och köpte en varsin
bulle och festis hihi satt ute och prata bara sen vart det för kallt så gick hem.
skolan imorgon orkar jag inte men har inget val så måste gå dit.
chillevippen.



Kommentarer
Postat av: ena

bästa vän älskar dig mest över allt annat <3 <3

2010-10-07 @ 21:06:26
URL: http://enzz.blogg.se/
Postat av: ena

bästa vän älskar dig mest över allt annat <3 <3

2010-10-07 @ 21:06:30
URL: http://enzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0