tisdag

igår vart det en kort dag i skolan, gick hem med evelina
sen hem till henne och tog det lungt och det var inte den
bästa dagen igår allafall. menmen började allafall
8 i morse sen slutade jag 11.20 så malin följde med mig
hem till syster så var vi hos henne med älsklingsbebisen.
vi gick hem vid 2 tiden sen dess har jag bara vart hemma, fyllt i några papper
som jag måste skicka in senare idag.
har nyss käkat tänkte kolla om på filmen närkontakt
som jag såg för någon dag sen förstog inte så mycket av den så
ska fösöka se den igen och kolla om jag fattar något denna gång.
ikväll ska jag umgås med evelina och malin mina bebisar.
nästa vecka ska jag och syster börja gymma, känns riktigt bra att
ta tag i det här nu och sällskap är ju ett stort plus till någon
jag älskar väldigt mycket!
chillevippen.



världens finaste bebis, massor med kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0