torsdag

har sovit hos evelina hela veckan och umgåtts med henne
hela veckan också, var på bio igår på paranormal activity 2 med henne
och två killar till och den var inte så läskig som jag hade
tänkt mig, ettan var nog läskigare tycker jag allafall.
fick pengar i fredags så köpte en ny bh, två speglar, mössa
och massa andra småsaker jag behöver.
imorgon blir det halloween fest tror jag allafall.
sen på lördag kommer nog oscar hit.
har nyss suttit upp mina speglar eller det var mamma som gjorde
det och krångligt var det haha.
nu sitter jag och väntar på att emma ska höra av sig, vi ska
cykla till coop måste köpa lite saker som bodylotion och sånt.
chillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0