måndag

har knappt tid att skriva blogg längre, skolan tar upp nästan
all min tid fast jag inte jobbar hemma? det förstår jag inte
som sagt så dödar skolan mig försöker så gott jag kan
men inget tycks gå så bra som jag vill menmen bara att
kämpa vidare, i fredags var jag med evelina
bara kollade på tv sen sov jag hos henne mys.
i lördags drack jag med malin, eve och rebecka
och malins kompis vi gick till en fest
på skallberget typ var lite för full tror jag haha.
men kul hade jag allafall, har nyss kommit hem
från evelina ska göra klart mitt svenska arbete nu så
det blir klart tror det skulle vara inne i morgon
minns inte riktigt.
vill även påpeka att jag saknar min lilla pojkvän också som
jag inte har träffat på snart 2 veckor och det är inte okej!:(
sen min syster bebis alicia är ju världens sötaste unge
är totalt mållös hur underbart fin och söt hon är glad att jag är moster till henne!
men nu ska jag göra lite nytta.
chillvippen.

Kommentarer
Postat av: Eliina

naaaaw bebiiiis <3

2010-09-14 @ 06:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0