måndag

helgen har vart sådär, har inte mått så bra på grund av olika anledningar,
i lördags drack jag med min kära vän evelina och några till riktigt trevligt var det.
i söndags drog jag och eve en glee maraton med godis som
bakis tröst haha, skolan idag hela dagen till 4 höll på och dö
men klarade det allafall. ingen frånvaro alls känner mig stolt och det går bättre och
bättre i skolan tycker jag det gillas! bara jag har mina vänner där så klarar
jag nog det. har nyss vart ute och pratat av mig med evelina och ena mina
bebisar. ska kolla på tv nu sen sova skola imorgon med.
längtar tills på fredag gör jag!
chillevippen.

jag vill att allt ska bli som förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0