måndag

skolan kan ju dra någonstans finns inget jag hatar mer
än det just nu, allt plugg plus alla gamla saker man måste ta igen gör
mig galen och stressad som fan.
har vart arg och sur hela veckan på grund av olika
saker som jag bara inte klarar av.
vi skulle på en "teater" idag med skolan med visst var
det inte en teater var 2 killar som stog och snacka
efter varandra i mer än 1 timme och det klarar jag inte av.
efter det vart det allafall en donken med mina älsklings tjejer sen
hem, har nyss kommit hem från evelina har umgåtts med henne
ett tag sen ena nästan hela dagen.
nu orkar jag inte skriva mer är för arg för att ens hitta på något positivt.
chillevippen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0