tisdag

helgen har vart hur bra som helst.
i fredags var vi lediga så åkte och handla med stoffe och tiina fick
med mig 2 par skor och lite små saker hem.
på kvällen kom mina tjejer hem till mig och vi börja dricka hemma
hos mig, sen vart det krogen och det var hur kul som helst!
i lördags hade jag ställt klockan tidigt för jag skulle till oscar så tog tåget dit
vid 2 tiden, åkte hem vid 5 tiden sen gick jag och käkade på stan.
vid halv 9 kom min älskling hit och sov kvar hur mysigt som helst.
i söndags var det dop för min älsklings aliicia, så stoffe och oscar stannade
kvar hemma hos oss medans vi var där.
efteråt åkte vi och käkade med våra killar sen in på hälla och kollade lite.
har typ nyss vaknat, och förstår inte varför jag är trött hela tiden
även fast jag sover rätt mycket?
ska snart börja dusha och fixa i ordning mig, ska ner på stan och möta syster
sen ska vi hem till pappa och fika.
chillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0