torsdag

nu är det äntligen "helg" eftersom vi har studiedag imorgon.
var i skolan idag 8 till halv 3 sen sluta vi, skönt som fan
fick reda på vårat provresultat också skönt att det blev bra allafall!
har städat hela mitt rum idag överallt verkligen och det behövdes
kan jag säga, sen var jag och handla med mamma på ica mazi sen
kom ena hit och gjorde mig sällskap när jag skulle laga mat.
sen cykla vi ut och hämta hennes tröjor och mina filmer hos
johanna, har nyss kommit hem var ute och prata ett tag med evelina.
imorgon blir det stan en snabbis skulle jag tro, köpa hårfärg och alkhol
ska ut på krogen imorgon och ser verkligen fram emot det.
jag och mina tjejer ska förfesta hos mig innan, sen ska vi ut på krogen.
kankse åker till fagersta på lördag det återstår och se, på söndag blir
det dop så blir inge drickande för mig på lördag hehe.
nu ska jag spela sims ett tag finns inte så mycket mera
att göra och inget bra på tvn heller så ska kolla på one three hill senare.
chillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0